Başkan Aras ise, "Vatandaşlarımıza birlikte hizmet ettiğimiz mesai arkadaşlarımızın yaşam standartlarını yükseltmek, ülkemizin içinde bulunduğu ekonomik şartları onlara hissettirmemek için tüm şartları zorluyoruz. Emeğinin karşılığını fazlasıyla alan, tüm konsantrasyonunu işine veren, Dünya Kenti Muğla için büyük bir gayretle çalışan mesai arkadaşlarımıza bu imzaladığımız denge sözleşmesi hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
Tüm hakları saklıdır
RadyoSitesiKur